ضدفراماسونری و صهیون


مطابق با آیات قرآن، شیاطین از جن و دیو که به اسارت سلیمان نبی علیه السلام درآمده بودند، برای او بنائی و غواصی می کردند.

و ظاهراً معماران و بنایان چیره دستی نیز بوده اند!در شاهکارمعماری آنها همین بس که:

وقتی بلقیس به کاخ سلیمان وارد می شود، صیقل سطح مرمرین کف تالار قصر به حدی بوده است که او تصور می کند نهر و برکه ای از آب است و لباس خود را بالا می گیرد تا خیس نشود! (سوره

نمل)

این معماران و بناهای چیره دست اگرچه صاحب ذوق و سلیقه زیادی بوده و در ساخت و ساز برای سلیمان دست به شگفتی می زدند ولی همواره از اینکه در بند و اسارت سلیمان بودند،در رنج وعذاب بسر می بردند.به همین دلیل زمانیکه خبر مرگ سلیمان را شنیدند،به سبب آزادی و رهائی که با مرگ وی نصیب آنها شده بود از شدت خوشحالی فریاد زدند:

"ما آزادیم! اکنون،ما معماران آزادیم!"

" We Are Free! - Now! We Are Free mason!!! "


و خاستگاه و زادگاه این واژه یعنی(فراماسون) - به معنای بنا یا معمار آزاد - از همان جا بود!


 
حالا دلیل اینکه چرا به لژهای فراماسونری فراموشخانه می گویند یا اینکه اصلاً چرا واژه(فراماسون) را فراموشخانه معنی می کنند، برای اینست که شما وقتی که عضو یک لژ فراماسون هستید- درهر رده ای – فراموشی اصل اولیه ای است که باید رعایت کنید! به معنا و مفهوم اینکه هیچگونه اطلاعاتی را نباید در خارج از لژ به یاد آورید تا چه برسد به این که بخواهید درباره آن گفتگو کنید! حالا شاید برای شما جای سوال باشدکه: چرا سازمانی اینچنین مخوف که در حفظ اسرار زبان زد بود به ناگاه توسط اشخاصی نظیر مرحوم "استیفن نایت" افشای اسرار شد؟ و یا اینکه چرا اسراری که روزی برای افشای آن سرها برباد می رفت،امروزه نقل محافل شده است؟

البته با اراده و مشیت الهی شاید بنا بر این بوده که پوزه این شیطان دوستان مرموز به خاک مالیده شود و پیش از موعد مقرر- 6/6/2012 - دست آنها روشده و مشتشان باز شود!از سوی دیگر هم نباید از نظر دور داشت که زمانی این اطلاعات نشت کرد که 99 درصد پروژه آخرالزمانی ابلیس ملعون انجام شده بود!

از دیگر موارد جالبی که در بارگاه سلیمان نبی علیه السلام بوده، رقابت بین جن و انس بوده است!و نمونه قرآنی آن زمانیست که سلیمان از بزرگانش سوال می کند که:

چه کسی تخت بلقیس را سریعتر نزد من حاضر می کند؟

عفریت(ازجنیان وشیاطین)به او می گوید: پیش از آنکه از روی تخت خود بلندشوی.

اما آصف ابن برخیا(از اولیاالله)به او می گوید:

پیش از آنکه پلک برهم بزنی و به همان سرعت نیز تخت را حاضر می کند!(سوره نمل)

و این مطلب نشانگر آنست که اگرچه جنیان فی ذات دارای قدرت شگرف و نیروی شگفت انگیزی هستند،ولی مردان خدا همواره از آنها برترند.

 

 


و اما سنگ بنای سلطنت شیطان از زمانی بنیان نهاده شد که راه ارتباط بین همین معماران آزاد (دیوان و شیاطین از گروه جنیان) با انسانها هموار شد. زمانیکه سپاه اروپای شمالی به بهانه واهی تصرف زادگاه مسیح علیه السلام آهنگ فلسطین کرد،کسانی بودند که مطابق اسناد و روایات تاریخی – مذهبی از پیش می دانستند که در زیر مسجدالاقصی اسرار و رموزی نهفته است که بواسطه آن ارتباط با نیروهای ماورائی ( یا همان شیاطین ) امکان پذیر می شود و این درحقیقت به منزله تصرف کل جهان بود ونه تنها اورشلیم! در کشاکش همین جنگها بود که گروهی از جنگجویان مسیحی پس از تصرف اورشلیم ،موفق شدند که با حفاری در زیر مسجد الاقصی، اسرار ممنوعه ای را که سلیمان بمنظور حفظ سلامت جامعه از دست مردم خارج ساخته و در زیر تختش پنهان کرده بود،از آنجا خارج کرده و باخود به اروپا ببرند. و طبق آنچه که به آنها گفته شده بود، آنها دقیقاً به اسرار و رموزی دست یافته بودند که راه ارتباط با قدرتهای ماورائی (از نوع شیطانی) را به آنها می آموخت. اسم رمز این اسرار،کابالا (یا عرفان شیطانی) بود. نخستین کسانی که موفق شده بودند به این اسرار و رموز دست پیدا کنند به شوالیه های معبدی مشهوربودند. آنها در ابتدا برای مقاصد و اهدافی پست و دون (نظیر رسیدن به لذات و شهوات جنسی، خوشگذرانی ها و مجالس لهو ،شهرت و ثروت و ...) از این ابزار استفاده می کردند.اما خیلی زود گروهی انسان رذل و موذی پی بردند که با این ابزاری که در دست شوالیه های معبدی قراردارد کارهای بسیار بسیار بزرگتری را می توان انجام داد.کارهائی که ایده آل ترینش فرمانروائی بر کل جهان بود!برای همین با خدعه و نیرنگ نه تنها این رموز را از دست شوالیه های معبدی خارج کرده و دراختیار خود گرفتند،بلکه سرهای آنهارا نیز بالای دار فرستادند! این افراد بعدها به اسکاتلند گریخته و در آنجا سازمانی را تشکیل دادند بنام "انجمن برادری" و به افتخار همان معماران هنرمند (دیوان و شیاطینی که در خدمت سلیمان بودند و معبد او را می ساختند) سازمان خود را "فراماسونری" نام نهادند! فراماسونها از همان زمان تا به امروز در قبال تکمیل کردن هرقطعه از پازل "پروژه حکومت آخرالزمانی ابلیس" از اربابان خود مزد می گیرند.و این مزد به صورت فرمانروائی برجهان، ثروت کلان، دانش شگرف و ... می باشد.

بی جهت نیست که کشور اسکاتلند (خاستگاه فراماسونها) حائز رتبه اول تولید علم در دنیا و همچنین کشور آمریکا (موطن دوم فراماسونها) به اصطلاح آقای جهان و صاحب رتبه اول ثروت در دنیا می باشد.

لژهای مختلف انجمن فراماسونری در حقیقت بازوهای اجرائی شیطان در زمین هستند. این تقلیدی است که ابلیس ملعون از بارگاه خدای متعال انجام داده است. مثلاً همانگونه که حضرت عزرائیل علیه السلام مامؤر مرگ است، لژ جمجمه و استخوان (skull and bones) مجری پروژه های مرگ آور است.برخی از اعضای اصلی این لژ، سهامداران اصلی شرکت های اسلحه سازی یا حامیان آنها هستند. و در هرکجای دنیا که جنگ و کشتار هست،ردپائی از این لژ به چشم می خورد. یا همانگونه که حضرت میکائیل علیه السلام مامؤر رزق و روزی است،لژ بیلدربرگ(bilderberg) نیز مامؤر اجرای پروژه های اقتصادی-مالی و مدیریت و برنامه ریزی آنها در همه جای دنیاست.امکان ندارد که شما سرنخ تجارت های عمده (امیدوارم فکرنکنید که منظورم بقالی سر کوچه است!) در دنیا را دنبال کنید و به لژ بیلدربرگ نرسید.

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:فراماسون,معمار آزاد,سلیمان نبی علیه السلام, توسط LRN

 

11سال قبل از سال 2001 سخنرانی بوش پدر در مورد نظم نوین جهانی ایراد کرد و  سال بعد توسط بوش پسر به آن جامه عمل پوشانده شد. به یاد دارید که بوش پسر با تقلب در آمریکا روی کار آمد. شاید بدلیل اینکه این قبیل مناسک را هر کسی نباید انجام می داد.

آلیستر کرولی همون کسیه که جرج بوش با افتخار اعلام کرد که «این مرد پدربزرگ نامشروع من است.»
بوش پسر نوه همان الستر کراولی است که «کتاب شریعت» را نوشته بود. کتابی که به بنیان شیطان پرستی نوین معروف شد.

 

 نکته اینکه وی ادعا کرده بود کتاب را در حالیکه در هرم گیزا تسخیر شده بود از گفته های موجودی بنام «آیواس» نوشته است. وی در کتاب بارها از نمادستاره هفت پر استفاده کرده که در عبری به 77 ودر یونان به خدای مزرعه «پن» اطلاق می شود.
همانند همه مراسم دینی این یکی هم احتیاج به اوراد و اذکار داشت: کتاب «بز اهلی»! کتابی که بدلیل داشتن معانی آیینی و مناسکی برای اهدا به موجود شیطانی «بز شاخدار» یا همان «خدای پن» ممنوع اعلام شد. همان کتابی بود که همزمان با وقوع حادثه در کلاس درسی که جرج بوش برای بازدید از آن رفته بود همسرایی می شد!‌ آن کتاب خاص و نه هیچ کتاب درسی در یک کلاس درس!
احتمالا می دانید که شیطان پرست ها از نماد های معکوس استفاده می کنند مثل ستاره و صلیب وارونه. به فیلم ها و تصاویری که از بوش در لحظه اصابت هواپیماها به برجها گرفته شده دقت کنید. کتاب در دست نوه الستر کراولی(بوش پسر) وارونه است!


هیچ چیز تصادفی وجود ندارد.

پنج دلاری: برج های دوقلو قبل از حمله.
ده دلاری: اولین برج آتش گرفته است.
بیست دلاری:هر دو برج در آتش می سوزند.
پنجاه دلاری: برج ها فرو می ریزند.

صد دلاری: از ساخمانها فقط دود مانده.

 
نکته اصلی اینجاست که این اسکناس ها ده ها سال قبل از اینکه برج های تجارت جهانی حتی ساخته بشن طراحی شده و بین مردم دست به دست می شدن.

 

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:11سپتامبر,عکس,آلیستر کراولی, توسط LRN


برای آغاز این قسمت باید بحث را با این سوال شروع کنیم:
شیطان پادشاهی و حکومت آخرالزمان را برای چه می خواهد؟

اینها تکه کلامهای شیطان است: 

دیگی که برای من نجوشد خواهم سرسگ درآن بجوشد!


یا اینکه: من نباشم می خواهم دنیا نباشد...!


بنا بر روایات ،همانطور که در قبلا هم عنوان شد، خدای متعال به شیطان تا یوم المعلوم مهلت داده و اینگونه که از علائم و شواهد پیداست این تاریخ نزدیک است و این مطلب را شیطان از هرکس دیگری بهتر می داند و به آن آگاه است! پس چه انتظاری می رود از کسی که زمانش رو به اتمام است؟ کسی که به عزت و جلال پروردگار سوگند خورده که فرزندان آدم را تباه کند؟ از دیدگاه شیطان آدمیزاد دشمن است چه مسلمان، چه مسیحی، چه یهودی و چه گبر و کافر! فقط در این میانه بعضی دشمنند و بعضی دشمنتر! این حرف بنده نیست قول پروردگار کریم است که می فرماید: "انه لکم عدوا مبین – بدرستیکه او (شیطان) دشمن آشکار شماست!" و به نظر شما با دشمن چه می کنند؟

شیطان پادشاهی حکومت سیاهی را در آخرالزمان برای نابودی زمین می خواهد نه برای آبادانی آن! او مهلتش رو به پایان است و می خواهد در این اندک زمان باقی مانده نهایت تلاشش را کرده و حداکثر توانش را بکاربندد تا نتیجه مطلوبش را که تباهی کل جامعه و آحاد انسانیست حاصل نماید! شما حتماً دیده اید که در بعضی از مسابقات فوتبال وقتی که زمان مسابقه رو به پایان است، تیمی که نتیجه مطلوب می خواهد دست به ریسک 100% درصد می زند و باتمام توان حمله می کند، حتی دروازبان هم رهاکرده و به حمله می رود!

به نظر می رسد که شیاطین نیز هم اینک با تمامی قوا برای نابودی دنیا برنامه ریزی می نمایند و برای رسیدن به هدفشان دست به ریسک 100%می زنند!!! شیطان درحال غرق شدن است، می خواهد دنیا را نیز با خود غرقه سازد. هدف عمده شیطان این است که : پیش از آنکه کسی مجال بازگشت بسوی پروردگار را پیدا کند، همه را در غفلت و بی خبری با خود تا قعر جهنم ببرد! مطابق با قول پروردگار آدمی تا جان دربدن دارد فرصت توبه برایش مهیاست. اما شیطان می خواهد این فرصت را از انسانها بگیرد. برای همین با انواع و اقسام ترفندها انسانها را در بی خبری و ناآگاهی نگه می دارد! و از سوی دیگر با در اختیار قراردادن نسخه های خطرناک (دانش و علوم ممنوعه) به انسانهای شرور و ماجراجو سرنخهائی را برای نابودی زمین به دست آنها می دهد! و نتیجه چه می شود؟

اینکه بسیاری از انسانها و فرزندان آدم- که خود را عقل کل می پندارند و چیزی بنام خداوند را قبول ندارند - بواسطه بلایای عظیم و ظاهراً طبیعی در حالی ترک دنیا می گویند که کاملاً کافر هستند (برای اینکه جسارت نشود بخوانید طبیعت گرا!!) و این نهایت آرزوی شیطان است! البته آرزوی قلبی شیطان این است که کل زمین را با خود برداشته و ببرد و بساط فرزندان آدم را برچیده،دنیا را تعطیل کند! و صد البته که نهایت تلاشش را نیز به کار خواهد بست و از هیچ کوششی برای رسیدن به این مقصود فروگزار نخواهد کرد! اما پرواضح است که موفق نخواهد بود! چرا که این قول پروردگار کریم است که می فرماید!

خدا به کسانی از شما که ایمان آورده و کارهای شایسته کرده اند وعده داده که درروی زمین جانشین دیگرانشان کند. (نور -55)

همانا در زبور پس از ذکر نوشتیم که زمین را بندگان شایسته من به ارث می برند. (انبیاء- 105)


و خداوند هرگز خلف وعده نمی کند.

انشاالله شیطان نابود خواهد شد و روزی سایه کثیفش از سر انسانها کم می شود،اما اینها دلیل براین نیست که او دست از تلاش بردارشته و چون می داند بزودی نابود خواهد شد،دست از کار بکشد.نه، بلکه او هر چه به پایان نزدیک تر می شود حریص تر شده و سعی می کند هر آنچه که بتواند با خود ببرد! هرچه بیشتر،بهتر! و از این جهت در آستانه رفتنش مسلماً به دنیا خسارت خواهد زد!او بواسطه نوکرانش که از اشرار ،حرامزادگان ،و انسانهای ماجراجو هستند صدمات زیادی به جهان خواهد زد.صدماتی بیش از آنچه که جهان تا به حال متحمل شده است!

بنده در اینجا فقط به چند نمونه کوچک از این صدمات و لطمات اشاره می کنم:
ظرف 20 سال گذشته لایه ازن برفراز قاره اقیانوسیه و قطب جنوب چیزی درحدود 29 میلیون کیلومتر مربع سوراخ شده است و این درحالیست که امروزه می شنویم شکاف عظیم دیگری برفراز قطب شمال پدید آمده!

دو زلزله سونامی بسیار عظیم و پی درپی - درمقیاس بالای 8 ریشتر- در سالهای 2010 و 2011 در شیلی و ژاپن به وقوع پیوست و به روایتی سبب انحراف جزئی محور زمین گردید،که بسیاری اعتقاد دارند تغییرات آب و هوائی وجابجائی نسبی فصول ناشی از همین مساله است. (جالب است بدانیم که جابجا شدن فصلها خود یکی از علائم آخرالزمان است!)

دو فوران عظیم (خاکستر) آتشفشانی در سالهای 2010 و 2011 در ایسلند و شیلی که مقداربسیار زیادی غبار و خاکستر را وارد جو زمین کرد!

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, توسط LRN


خداوند کریم در قرآن می فرماید ما شمارا از شعوبات مختلف و نژادهای گوناگون قراردادیم و بعضی را بر بعضی دیگر برتری دادیم، در صورتی که اگر می خواستیم همه را در آفرینش یکسان خلق می کردیم...

پرچمدار حکومت بدی در جهان یعنی آمریکا در دهه 90 میلادی شعار

' New World Order '

سر می دهد، یعنی همه جهان زیر یک پرچم. و در دهه بعد می آید و می گوید: مردم جهان! شما یا با ما هستند یا برعلیه ما! یعنی چیزی این میانه وجود ندارد یعنی اینکه ما خوب مطلقیم! خب اینها به چه معناست.

 وقتیکه آمریکا نزدیک به دو دهه است که پس از فروپاشی کمونیسم سعی می کند جهان را به زیر یک پرچم ببرد. این نظم نوین جهانی یعنی چه؟

یعنی این که ما ابتداء مقدمات کار را فراهم کنیم و همه دنیا را با پرچم واحد، پول واحد ، حکومت واحد،دین واحد، قانون واحد و همه چیز واحد مهیا و آماده کنیم و سپس...

لطفا به ادامه مطلب بروید.

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, توسط LRN

عزیزان، بنده با یقیین کامل به شما عرض می کنم که: فوتبال و سینما هر دو از اختراعات ابلیس است! نه تنها اختراع،بلکه از ابزارهای مهم اوست!

خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: "ما این آسمان و زمین و آنچه میان آن دو است (را) به بازیچه نیافریده ایم،(و)اگر خواستار بازیچه ای می بودیم خود آنرا می آفریدیم،اگر خواسته بودیم." (انبیاء-17 و 18)

شیطان بزرگترین مشغولیتش فریفتن است.اگرچه او وسوسه می کند،سرگرم می نماید و گاهی نصیحت هم می کند!!!

حال شاید بپرسید که سرگرم شدن(یا همان لهو و بازیچه)چه زیانی برای انسان دارد که شیطان از آن بعنوان یکی از حربه هایش استفاده می برد؟

 لطفا به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, توسط LRN

قبلا ماریو و سونیک هر کدام بازی های جداگانه ای داشتند اما اکنون این دو را در یک بازی به نام

MARIO & SONIC at the OLYMPIC GAMES

در آوردند. این ها هدف دیگری داشتند، اگر ماریو و سونیک را جمع ببندیم می شود ماسونیک

ماریو+سونیک=ماسونیک

 

 


نوشته شده در تاريخ شنبه 8 مهر 1391برچسب:, توسط LRN